W związku z realizacją nowego projektu Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej „Być Razem” poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. diagnozy potrzeb szkoleniowych oraz superwizji.

Wymagania dotyczące kwalifikacji i doświadczenia:

1) min. 3-letnie doświadczenie w zakresie realizacji działań dotyczących diagnozy potrzeb w środowisku organizacji pozarządowych bądź realizacji działań wspierających, doradczych, szkoleniowych dla organizacji pozarządowych,

2) znajomość specyfiki działania sektora ekonomii społecznej w Polsce,

3) wykształcenie wyższe,

4) znajomość języka angielskiego.

Do zadań Specjalisty ds. diagnozy potrzeb szkoleniowych oraz superwizji będzie należało w szczególności:

  1. Zbadanie i zdiagnozowanie indywidualnych potrzeb szkoleniowych uczestników projektu,
  2. Stały kontakt z uczestnikami szkoleń w celu ewaluacji ich programu szkoleniowego,
  3. Współpraca z partnerami projektu w celu realizacji innych zadań, w szczególności wsparcia indywidualnego dla uczestników,
  4. Stały kontakt z trenerami w celu utrzymania wysokiej jakości procesu szkoleniowego, w tym superwizja dydaktyczna.

Od Kandydata na stanowisko oczekuje się:

  1. Posiadania umiejętności samodzielnej oceny: poziomu wiedzy, kompetencji, doświadczenia, motywacji uczestników projektu i zaprojektowania dla nich ścieżki dydaktycznej w oparciu o zdiagnozowane potrzeby przy wykorzystaniu zaplanowanych w projekcie narzędzi,
  2. Posiadania umiejętności monitorowania procesu dydaktycznego, jego oceny i modyfikacji na każdym z etapów                      z wykorzystaniem  dostępnych narzędzi m.in. stosowanych w pozostałych zadaniach  projektu lub w innych realizowanych projektach,

3. Umiejętności przeprowadzenia ewaluacji procesu szkoleniowego oraz zaplanowania dalszych działania zgodne z opracowaną

    ścieżką rozwoju.

Forma zatrudnienia – umowa o pracę w wymiarze 1 etatu.