
Wymagania dotyczące kwalifikacji i doświadczenia:
1. Doświadczenie w zakresie planowania działań dotyczących wspierania, planowania, zarządzania w organizacji pozarządowej lub sektorze biznesowym, bądź realizacji działań wspierających z zakresu zarządzania w organizacji pozarządowej lub sektorze biznesowym,
2. Znajomość specyfiki działania sektora ekonomii społecznej w Polsce,
3. Doświadczenie w tworzeniu modeli, analiz lub strategii dla organizacji pozarządowych lub/i biznesu,
4. Wykształcenie wyższe.
Do zadań Eksperta do spraw opracowania modelu menedżera interim w przedsiębiorstwie społecznym będzie należało w szczególności:
- Zebranie danych na temat funkcjonujących modeli menedżera interim w środowisku biznesowym oraz przedsiębiorstw społecznych,
- Analiza danych, opracowanie wstępnych założeń modelu menedżera interim dla przedsiębiorstwa społecznego,
- Przedstawienie wyników analizy oraz wstępnych założeń modelu oraz przekazanie go do wdrożenia.
Od Kandydata na stanowisko oczekuje się:
- Doświadczenia w przygotowywaniu/opracowywaniu analiz, strategii, procesów ewaluacyjnych i szkoleniowo – dydaktycznych,
- Samodzielnego/analitycznego podejścia do zebranych danych i umiejętnego dokonywania ich weryfikacji,
- Umiejętności przygotowywania/prezentowania wyników badań/wniosków.
Forma zatrudnienia – umowa o pracę w wymiarze 1 etatu.